czwartek, 6 lipca 2017

Nowe na stare.



No nie wiem dlaczego nie umiem zrobić nic, co wygląda jak nowe. Uwielbiam stare rzeczy, może dlatego, że nie są idealne ? Cieszę się, że mój płot zaczyna porastać mech (podczas gdy mój sąsiad z zapałem go czyści). Mój ogród jest w stylu delikatnie mówiąc "angielskim" (czyli mówiąc wprost - pełen zielska, któremu pozwalam rosnąć dopóki nie szkodzi innym roślinom). Moje ulubione donice to te omszałe i popękane od mrozu, a deski na tarasie zaczęły mi się podobać bardziej jak złuszczyła się z nich farba. Nie wiem co y na to powiedział psychoanalityk :) Tak więc mój nowy pojemnik na różności od nowości jest "stary" i dostał do towarzystwa bardzo "starego" aniołka. Do ozdobienia pojemnika wykorzystałam papier UHK Gallery, a kilka słów o tym jak to zrobić napisałam na uhakowym blogu inspiracyjnym TUTAJ.

A jeżeli lubicie stare rzeczy tak jak ja - zapraszam na WARSZTATY, na których zrobimy podobny pojemnik i zawieszkę oraz będzie można nauczyć się postarzania, Szczegóły jak zawsze w zakładce "Szkolenia".









materiały ze sklepu ZieloneKoty.pl jakich użyłam:
- tacka ze sklejki, dobrze się skleja tym klejem
- serce plastikowe
klej Tacky Glue Anita's świetny do sklejania pudełka czy przyklejania foremkowych dekorów
- papier UHK Gallery Weddng Morning The best Man
- klej do decoupage
- farba biała, brązowa
- lakier pękający DecoArt Cracle Glaze
- foremki dekor kwiatowy, aniołki
- frędzelki
- uchwyty metalowy
- łańcuszek kulkowy
- masa samoutwardzalna DAS 
- patyna olejna Decorfin Tallens (niezastąpiona w postarzeniach)
- lakier satynowy 
- papier ścierny na gąbce
- klej w żelu kropelka chyba jedyny sposób na przyklejenie łańcuszka do serca

3 komentarze:

  1. Piękny pojemnik, piękne serce. Też lubię starocie i absolutnie Ciebie rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magia...Wyjątkowo i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails